Alla inlägg under mars 2008

Av Stefan Ankarbranth - 19 mars 2008 17:19

Kul med svärmor...det blir en trevlig stämmning...nu ska vi snart äta och det blir mandelbakad laxfilé...luktar gott...See you soon!

Av Stefan Ankarbranth - 18 mars 2008 21:11

Den 12 mars 19.44 så hände det...och det är fantastiskt...mitt första barnbarn...det är helt otroligt...en ängel...som ska heta Filippa...2 895 gram och 49 cm...man känner sig så liten inför något så här stort...vad ska man säga...man kan bara instämma i Idol-Kirstens Halleluja känsla som finns i hela kroppen...men nu ska vi hämta svärmor på stationen här i Växjö...kul...hon ska vara här med Simon som är min flickväns son...Mia och jag ska på en retreat på Wettershus..och det ska bli så skönt...jag kan verkligen rekommendera denna oas...att gå till reträtt och finna ro för sin själ...något som är en bristvara i dag...Ha de bäst!

Av Stefan Ankarbranth - 12 mars 2008 21:51

Oki...första bloggen...mina barn har inspirerat mig...kul och spännande...kul med en egen "domän"...kul oxå att det är blandade åldrar som skriver här...livserfarenhet blandat med en ung energi.

Det som ligger överst i tanken och hjärtat är ett paradigmskifte politiskt. Jag trodde aldrig att jag skulle genomgå ett sådant men nu har det hänt och det känns bra. Sedan jag fick rösträtt 1978 så har jag röstat borgeligt. Men nu, 30 år senare, så har mina åsikter, tankar och värderingar svängt. Inte utan problem. Det är alltid med en viss sorg och smärta man tvingas inse att allt är inte som der verkar. Nog för denna gång! Cu!
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Stefan heter jag och är pappa till mina fyra underbara barn och två barnbarn. Dom är en gåva. Och en annan gåva är min fru, Mia.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards