Direktlänk till inlägg 13 juli 2010

I Landvetter city...

Av Stefan Ankarbranth - 13 juli 2010 17:17

"What a day" utbrister Musse Pigg när han fäller upp bakgrunden och Kalle och Långben ska dra vidare på sin husvagnssemester. Och detsamma vill jag säga, "What a day"! Här sitter jag på ett bibliotek i Landvetter när jag egentligen ska sitta och fika med Madde (Simons tjej) och hennes mamma. Men något är fel. Och det värsta är att jag inte vet vad. Jag orkar med människor till en viss gräns, sen är det stopp. Det blir inte bättre av att köra i Sveriges, trafikmässigt sett, mest oplanerade stad, Göteborg. Dom som sitter på tekniska kontoret måste ha varit höga som hus ,där hashdimman ligger tät, och gapflabbat när dom planerade den stan. Mina barn byggde städer med Lego bättre än stolpskotten i den kommunen.

Jag älskar Göteborg annars. Människorna, Liseberg, Scandinavium, Avenyn, Nordstan med Femman huset, Konserhuset. Göteborg är som en liten storstad.

Imorgon är en annan dag. Hoppas den blir bättre. För den här dagen skulle vara bra. Men den blev "a pain in the ass". /Cu

 
 
sofie

sofie

16 juli 2010 19:13

hej daddi! kul att du borjar skriva igen! gissa om jag saknar dig!! vet du, vi far aka upp till gbg igen och fixa en battre dag at dig :)
alskar dig!!

http://www.alltominget.bloggplatsen.se

Stefan Ankarbranth

9 oktober 2011 15:35

Även om ditt meddelande är gammalt så ska du veta att jag saknar dig oxå jätte mycket och tänker på dig varje dag. Jag läser i din blogg, du skriver väldigt bra.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stefan Ankarbranth - 8 januari 2012 18:17

De senaste dagarna har min sjukdom varit påtaglig. Jag har bara sovit mig igenom dagarna. Jag ville bara försvinna och slippa känna några som helst krav. Men nu måste det vända och jag komma igen. Det är precis som jag inte har någon fighting spirit....

Av Stefan Ankarbranth - 4 januari 2012 20:42

Idag var det träning igen efter 2 veckors uppehåll. Jag trodde att jag var född utan muskler. Hur kan man tappa så mycket styrka på 14 dagar? Det var nästan som att börja om igen. Men när man väl var färdig med träningen så kändes det så skönt. Och s...

Av Stefan Ankarbranth - 20 december 2011 12:43


En vanlig dag som denna gör man ingenting...jag är fortfarande sjukskriven. En av mina chefer undrade hur jag får dagarna att gå. Men på något sätt går dom iaf. I onsadgs var det avslutning på Filippas dagis. Kul! Dom är helt underbara barnen. Och Fi...

Av Stefan Ankarbranth - 3 december 2011 16:58

Igår så hade jag rivit ut allt ur badrummet för att nu ska det städas. Badrummet blir lätt dammigt och skitigt utav någon konstig anledning. Jag skruvade väck hyllorna och sedan skurade jag med klorin (mmm :-) hela badrummet. Sedan så torkade jag väg...

Av Stefan Ankarbranth - 25 november 2011 17:40

Jag är fortfarande sjukskriven. Och har varit det sedan 27 oktober.Nu går jag till beroendeenheten och ska dit nästa gång den 1 december så får vise vad dom ska hitta på den gången. Jag känner på mig att det inte blir lättatt bli av med bensodiazepin...

Presentation


Stefan heter jag och är pappa till mina fyra underbara barn och två barnbarn. Dom är en gåva. Och en annan gåva är min fru, Mia.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards