Direktlänk till inlägg 11 oktober 2011

Guldstund

Av Stefan Ankarbranth - 11 oktober 2011 06:10

Åhh vad retligt...jag hade skrivit en massa i bloggen och så gick jag ur utan att spara. Grr ...med det jag hade skrivit var att jag träffade Paulina igår när jag körde ner hennes cykel till Gislaved. Den var köpt i Karlshamn och mellanlandade i Växjö. Och eftersom jag har krok på min bil så fick jag till uppgift att köra den till Odengatan 25 E där hon bor. Kul att träffa Paulina igen. Det blir så sällan eftersom hon bor 11 mil från mig. Tobias och Johannes träffar man mycket oftare eftersom dom bor här.

Likadant är det med Sofie. Det blir heller inte så ofta man träffa henne eftersom hon bor nästan 7 mil härifrån. Man saknar dom så.

Och så hälsade vi på farmor och farfar naturligtvis när vi ändå var i Gislaved. Kul och mysigt tycker jag.

En liten kul grej hände för ett par dagar sedan när kung Carl XVI Gustaf var och hälsade på i Växjö. Taxi står och väntar på anländande plan och så nära kungen har jag aldrig varit. Bara ett par meter ifrån honom. Naturligtvis hade han en stab runt omkring honom som visade honom till rätta och lotsade honom till rätt bil.

Kl. är 6.28 och jag ska strax till jobbet. Vi hörs en annan dag.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stefan Ankarbranth - 8 januari 2012 18:17

De senaste dagarna har min sjukdom varit påtaglig. Jag har bara sovit mig igenom dagarna. Jag ville bara försvinna och slippa känna några som helst krav. Men nu måste det vända och jag komma igen. Det är precis som jag inte har någon fighting spirit....

Av Stefan Ankarbranth - 4 januari 2012 20:42

Idag var det träning igen efter 2 veckors uppehåll. Jag trodde att jag var född utan muskler. Hur kan man tappa så mycket styrka på 14 dagar? Det var nästan som att börja om igen. Men när man väl var färdig med träningen så kändes det så skönt. Och s...

Av Stefan Ankarbranth - 20 december 2011 12:43


En vanlig dag som denna gör man ingenting...jag är fortfarande sjukskriven. En av mina chefer undrade hur jag får dagarna att gå. Men på något sätt går dom iaf. I onsadgs var det avslutning på Filippas dagis. Kul! Dom är helt underbara barnen. Och Fi...

Av Stefan Ankarbranth - 3 december 2011 16:58

Igår så hade jag rivit ut allt ur badrummet för att nu ska det städas. Badrummet blir lätt dammigt och skitigt utav någon konstig anledning. Jag skruvade väck hyllorna och sedan skurade jag med klorin (mmm :-) hela badrummet. Sedan så torkade jag väg...

Av Stefan Ankarbranth - 25 november 2011 17:40

Jag är fortfarande sjukskriven. Och har varit det sedan 27 oktober.Nu går jag till beroendeenheten och ska dit nästa gång den 1 december så får vise vad dom ska hitta på den gången. Jag känner på mig att det inte blir lättatt bli av med bensodiazepin...

Presentation


Stefan heter jag och är pappa till mina fyra underbara barn och två barnbarn. Dom är en gåva. Och en annan gåva är min fru, Mia.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards