Direktlänk till inlägg 2 november 2011

Själslig trötthet.

Av Stefan Ankarbranth - 2 november 2011 15:57

Idag var jag på besök hos min psykolog Roger Karlsson vilket är väldigt bra. Han lyssnar och förstår. Tyvärr så är han inte någon läkare så han sjukskriva mig eller förnya/ändra min recept.

Det blev helt fel förra gången jag var hos läkaren ang. sjukskrivningen. Jag ville vara helt sjukskriven men blev det bara till hälften. Och ang. medecinerna så körde hon sitt eget race där oxå. Tog bort 4 av min mediciner som jag behöver så väl. Hon hade sin uppfattning klar innan jag han säga något. Och när jag väl sa något så lyssnade hon inte. Trött jag blir på läkare som tror ha sig rätt hela tiden. Den som vet bäst hur jag har det i mina skor är jag.

Läkare som inte har haft ångest ska inte utala sig. Dom vet inte hur det är att ha depression och ångest.

Ja ja...imorgon ska vi göra ett nytt försök med att skriva ett nytt sjukintyg och justera medicinerna. Hoppas att det går bättre då.

Ha de bäst alla!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stefan Ankarbranth - 8 januari 2012 18:17

De senaste dagarna har min sjukdom varit påtaglig. Jag har bara sovit mig igenom dagarna. Jag ville bara försvinna och slippa känna några som helst krav. Men nu måste det vända och jag komma igen. Det är precis som jag inte har någon fighting spirit....

Av Stefan Ankarbranth - 4 januari 2012 20:42

Idag var det träning igen efter 2 veckors uppehåll. Jag trodde att jag var född utan muskler. Hur kan man tappa så mycket styrka på 14 dagar? Det var nästan som att börja om igen. Men när man väl var färdig med träningen så kändes det så skönt. Och s...

Av Stefan Ankarbranth - 20 december 2011 12:43


En vanlig dag som denna gör man ingenting...jag är fortfarande sjukskriven. En av mina chefer undrade hur jag får dagarna att gå. Men på något sätt går dom iaf. I onsadgs var det avslutning på Filippas dagis. Kul! Dom är helt underbara barnen. Och Fi...

Av Stefan Ankarbranth - 3 december 2011 16:58

Igår så hade jag rivit ut allt ur badrummet för att nu ska det städas. Badrummet blir lätt dammigt och skitigt utav någon konstig anledning. Jag skruvade väck hyllorna och sedan skurade jag med klorin (mmm :-) hela badrummet. Sedan så torkade jag väg...

Av Stefan Ankarbranth - 25 november 2011 17:40

Jag är fortfarande sjukskriven. Och har varit det sedan 27 oktober.Nu går jag till beroendeenheten och ska dit nästa gång den 1 december så får vise vad dom ska hitta på den gången. Jag känner på mig att det inte blir lättatt bli av med bensodiazepin...

Presentation


Stefan heter jag och är pappa till mina fyra underbara barn och två barnbarn. Dom är en gåva. Och en annan gåva är min fru, Mia.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards