Alla inlägg under januari 2012

Av Stefan Ankarbranth - 8 januari 2012 18:17

De senaste dagarna har min sjukdom varit påtaglig. Jag har bara sovit mig igenom dagarna. Jag ville bara försvinna och slippa känna några som helst krav. Men nu måste det vända och jag komma igen. Det är precis som jag inte har någon fighting spirit. Den är puts borta.

Jag måste hämta kameran hos min kära son Tobias så att jag kan sätta in lite kort. Jag känner att bloggandet blir lite tråkigt annars för den som ska läsa.

Idag har vi slängt ut julen. Det gick på 5 röda minuter. Skönt att man kan göra det så fort när man hjälps åt. Det blev genast lite mer space i lägenheten. Men ett år går fort och snart ska julsakerna fram igen.

Ha de bäst alla!

Av Stefan Ankarbranth - 4 januari 2012 20:42

Idag var det träning igen efter 2 veckors uppehåll. Jag trodde att jag var född utan muskler. Hur kan man tappa så mycket styrka på 14 dagar? Det var nästan som att börja om igen. Men när man väl var färdig med träningen så kändes det så skönt. Och sen var jag vrål hungrig när jag kom hem. En pizza, två bitar fläskpannkaka, kaffe med banankaka har det gått åt innan min hunger var stillad. Nu sitter jag här vid datorn och bloggar och kommer inte  på mer att skriva om. Vi hörs en annan gång. Take care!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Stefan heter jag och är pappa till mina fyra underbara barn och två barnbarn. Dom är en gåva. Och en annan gåva är min fru, Mia.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards